dijous, 3 de març del 2011

La crònica de Tati, capítol 6


Diana de Sant Blai i Suspiros del Serpis.

Enguany em va tocar banderinatge la diana de Sant Blai. Després de “l’afaenada” nit del dia de l’entrà, a les 7.45 ja estava jo preparat per tal de dur a la banda a fer el passeget pel poble com mana la tradició. No m’ho vaig poder passar millor. La banda de Montixelvo, com no podia ser d’altra manera, es va espolsar 1 pasdoble (dubte entre si era La puerta Grande o Tercio de Quites) i 2 marxes (una d’elles Suspiros del Serpis), que em van fer saltar les llàgrimes. De veres que estos músics són uns cracks. Gràcies Sant Blai Gloriós per haver-nos contractat estos artistes. Per cert, que eixa dianeta la vaig fer jo soletes, i ningun membre de la comunitat del banderí va tindre testicles per acompanyar-me, (fills de putes, fills de putes...)

2 comentaris:

Gepetto ha dit...

"Suspiros del Serpis" no és un pasdoble? A ixes hores, tot és possible Tati.

Dictador.

Nika ha dit...

La crònica ja s'ha acabat o es que a algú se li ha oblidat continuar actualitzant-la?? XD