dimarts, 22 de febrer del 2011

La crònica de Tati, capitol 4


Ambaixà de la risa.
Maleïts micrets que no aconseguim mai de fer-los anar correctament. El cas és que jo m’ho vaig passar d’allò més be fent l’ambaixaeta. Xe, qui m’ho anava a dir, jo fent de Pikoleto!! Anècdotes podem trobar milers, encara que caldria fer reconeixement merescut als tècnics de gravacions, a més d’actors, apuntadors, conseguidors, animadors, capitans, col•laboradors tirolinistics, polps, vaques, pizzeres, metges, pikoletos, cavalls,a més de actuacions estelars de Sata Sanches i Jose Ricardo Baute que hi van participar. Especial menció a l’èxit del guió (Luis) i banda sonora (Fermin). Recordeu....

T’envie una esquadra de moros marinos
T’envie el piquete del tercio de Zuavos
T’envie els marrocs que eixen en la retreta
Jo als contrabandistes en la navaixeta...
Que prompte eixa torre serà un minarete
Que tinc un soldat apuntant en l’almena....
Cuidao.. Cuidao....

Foto: Calderano.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Então interessante este espaço parece muito organizado.........Boa pinta :/
Amei faz mais posts deste modo !